09 април 2014

РЪКОВОДСТВО ЗА ПОЛОВОЗРЕЛИ БЕЗДЕЛНИЦИ


БЛАГОДАРЯ НА ФЕНОВЕТЕ !!!

Когато през 1994 г излезе първото издание на ръководството, не знаех, че ще дойде време да ми се обаждат фенове от Сиатъл, Камбера, Монреал, Париж, Лиеж, Краков, Мексико сити, Чикаго...

Мога, но не трябва да хабя хартията, като изброявам имейлите, които получавам от различни краища на света и на България. Често с молба да изпратя това книжле. Искам да благодаря на всички, които ми пишат. Има такива, които споделят, че са израснали с нея, други, че я имат за антидепресант.

Вече две десетилетия това заглавие се търси за подарък или за личната библиотека. Но най-странната награда за мен е, когато някой споделя, че са му я откраднали. Все още не мога да повярвам, че това се случва с мое четиво.

С безкрайна благодарност към читателите, подписах с „Алитеа” договора за третото издание. Сега подготвям „Теория и критика на онанизма”, която е тематично продължение на ръководството.

Винаги може да ме издирите в нета, така че не спирайте да ми пишете. Това е истинската награда за всеки писател.

КНИГАТА МОЖЕТЕ ДА ПОРЪЧАТЕ ТУК
Автора

Няма коментари:

Публикуване на коментар